fredag den 30. september 2011

Little Shop of Horrors

Vi er godt i gang med showet. Vi har premiere d. 20 Oktober og spiller vist nok 5 gange. Jeg er en del af 'the ensemble' som betyder at jeg er "background person". Det er jeg ikke helt vant til, men jeg sagde fra starten at jeg ikke ville have en stor rolle fordi jeg ville komme ind senere end alle andre og der er kun store roller eller ensemble i den her musical, så..

Tog nogle billeder i dag til rehearsals. Enjoy.

Scenen og kulisserne 

Victoria og Natalie 

Michael 

Ham her er fra Korea.. Kan aldrig huske hvad han hedder.

Asha, som spiller en af de tre piger.

Rod, vores instruktør og "Audrey Two" som er den store kødædende  plante.

Vores instruktør, Rod

Victoria og Bonnie

Abbie som spiller Audrey, den kvindelige hovedrolle.

Bonnie og Savannah som spiller ikke Mr, men Mrs. Mushnik.

Natalie som spiller en af de tre piger. 


Abbie og Cal som Seymour og Audrey 

Mig og Michael. Vi havde ikke noget strøm den morgen, så jeg kunne ikke gå i bad. Det er derfor jeg er sådan en babe haps haps.
Rod som viser Audrey og Seymour hvordan det skal gøres. 

Audrey og Seymour

Audrey, Seymour og de tre piger i baggrunden. 

Mushnik og Seymour.



De tre piger

Michael som dame og Seymour 





Michael som Mr. Martin 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar