mandag den 23. januar 2012

Det der med snow days? Det kunne jeg godt vænne mig til.

Ved du hvad der kan redde ens mandag? SNOW DAAAAY!

Lige nu sidder jeg og spiser risengrød og nyder at jeg ikke er i skole. Jeg har besluttet mig for at melde mig til det fredags ski-program der er, op til Crystal Mountain. Så nu skal jeg op og stå på ski hver fredag. Sidste fredag var min første tur, så der skulle jeg tage en skitime. Det var ikke super spændende, men det varede kun 45 minutter, så det var okay. Efter det fandt jeg JP og vi skiede og snowboardede i omkring halvanden time. Da jeg kom hjem pakkede jeg og tog over til Jo som holdte sleepover. Vi så mean girls og hyggede os.




Lige nu hører jeg håndbold Danmark-Tyskland. Rigtig spændende! KOM SÅ DANMARK!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar