torsdag den 9. februar 2012

You know you are an exchange student when...

You know you are an exchange student (in America) when...

- People know you as the name of your country.
- You don't wear pajamas pants/yoga pants to school.
- People find you hot as fuck.
- You use "I'm foreign, I didn't know" as an excuse for everything.
- People google translate stuff to your language, because they think it's funny (it's getting old..)
- You start to think and dream in english.
- You don't really care about your grades, because they don't count at home.
- You use english words, because you can't remember them in your own language.

You know you are from Denmark when...

- You use all your money on clothes, because it's so cheap in America.
- You would rather ride your bike, than drive in a car.
- You fucking LOVE ryebread!
- You can drink anyone under the table.
- You are white.
- You are blond.


Det går stille og roligt. Jeg har de samme fag hver dag og står på ski hver fredag, så alt er rimelig regelmæssigt. Den anden dag tog mig og Chris til zumba ovre i fitness-centeret. Det er SÅ lang tid siden jeg har danset zumba, så det var virkelig dejligt at gøre det igen. Efter zumba trænede jeg på maskinerne og løb på løbebåndet mens Chris var til yoga. Efter over to timers træning, tog vi til Big Al's og spiste pizza.. Flot.

Sidste weekend tog Chris, Jerry og jeg over til en 'fundraiser' for kræft. "De voksne" drak øl og vin, og blev ærlig talt lidt ærgerlig over at jeg ikke kunne drikke bare et lille glas vin eller noget. Der var også en 'silent auction'. Chris og Jerry bød på et maleri og en V.I.P vinsmagnings tur for 6 personer, men de endte med at blive overbudt på begge dele. To drenge fra min skole spillede guitar og sang, der var sækkeløb og man kunne købe smagsprøver fra en 'chili-cookoff'.

Er efterhånden ved at glæde mig til det bliver sommer. Vi fik slet ikke den super kolde vinter jeg var blevet "lovet". Det fik Europa så til gengæld, hold da kæft. Men jeg glæder mig til at kunne cykle rundt i stedet for at skulle køres hele tiden. Tror også der er lidt mere at lave om sommeren, det er hvert fald det folk siger (Tage til stranden og sådan). Men lige nu har jeg det fint med at det er vinter, for jeg bliver bedre bedre til at stå på ski, og jeg skal helt sikkert på skiferie engang.

Nå men det tror jeg var alt for nu. Savner jer, mys mys mys<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar