søndag den 8. januar 2012

Første gang på ski!

I går var jeg for første gang ude og stå på ski. Det var faktisk rigtig sjovt!

Aline kom fredag aften og hyggede. Vi var på Omegle stort set hele aften (lLigesom chatroullette). Hun blev og sov. Næste dag havde Chris lavet pandekager til os til morgenmad. Måtte min mor derhjemme også gerne gøre en gang i mellem....
Vi besluttede os for at tage op til Crystal Mountain Ski-resort som ligger omkring 30 minutter væk. Jeg havde aldrig stået på ski før, så det jeg var rigtig excited! Jeg lånte Chris' skibukser og Ian's Jakke, og så var jeg ellers klar. Så Chris og Jerry kørte os derop. Da vi var fremme gik mig og Aline hen og lejede ski og skistøvler til mig. Aline har sit eget snowboard. Vi tog hen til "the Bunnyhill" som nærmest bare var en lille forhøjning. Det er der alle de små børn er og alle nybegynderne. Vi var der i omkring en time, men allerede fra første tur ned havde jeg rimelig godt styr på det. Jeg havde ikke faldet en eneste gang endnu. Efter en time, besluttede vi at jeg var klar til en af de rigtige 'runs'. Turen i liften var virkelig sjov. Første tur ned var ret skræmmende fordi det gik meget hurtigere end hvad jeg var vant til. Jeg faldt, men klarede det ellers rigtig godt ifølge Aline. Anden tur ned faldt jeg også. Mit mål var at køre ned tredje gang uden at falde, og så sej som jeg er, klarede jeg det med bravour! Følte mig mere og mere sikker i det hele og vi prøvede nogle forskellige 'runs'. Faldt stadig et par gange, men var meget meget bedre end da jeg først startede. Vi blev ved i omkring fire timer, indtil Alines mor kom og hentede os. Det var rigtig sjovt at stå på ski, og helt klart noget der skal prøves igen.




Mig og Aline på the Bunnyhill.

En af mine første ture ned af the bunnyhills.


På den store bakke!



Dagen efter..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar