fredag den 2. december 2011

Thanksgiving break

Sidste torsdag var det Thanksgiving. Det betød at Trista, Britta og Ian kom hjem fra Lansing. De kom hjem onsdag, så om aftenen kom nogen af Ians venner over. Torsdag stod Chris tidligt op for at lave mad. Omkring kl halv 1 spiste vi så. Der var turkey (of course) på 10 kg, garlic mashed potatoes, French puke (French bean casserole), gravy (sovs), yams (sweetpotatoes med marshmallows), cranberry sauce, rolls (boller), og sikkert en masse andet som jeg ikke kan huske. Kunne ikke rigtig lide noget af det udover the turkey, mashed potatoes, sovsen og bollerne. Til dessert var der chocolate pie og pumpkin pie med flødeskum og is. Det kunne jeg lide hehe..

Fredag tog Chris, Jerry, Trista, Britta og min ven Brandon I biografen. Chris, Jerry og Trista så Immortals og Mig, Britta og Brandon så Breaking Dawn. Den var ikke super god, men jeg har læst bogen, så bliver nød til at se filmen også. Det var slet ikke nødvendigt at splitte den I to. Hele filmen bestod I bund og grund af Bella og Edwards kysseri og Bella der ser anorektisk og gravid ud. De andres film var heller ikke vildt god, men heldigvis er biografen så billig her, at det ikke rigtig gør noget.
Om aftenen tog mig og Britta til en slags fest/hygge-halløj og blev der natten over. Næste dag havde jeg det ikke super godt, og var bestemt ikke i humør til at tage til 80-års fødselsdag. Der var en million børn (.. Okay, 5 måske) som LARMEDE, så det var lækkert. Men i det mindste var der god mad. Apropos mad, så er jeg sikker på at i alle er meget nysgerrige for at høre hvor meget jeg har taget på. Det er faktisk ikke slemt. I de tre måneder jeg har været her har jeg måske taget 2 kg på (Jeg bilder mig selv ind at det er muskler). Når man tænker på hvor meget mere usundt jeg spiser (Nu er det ikke fordi jeg var den store vegetar derhjemme, men alligevel), med det mener jeg at alt bare indeholder mere fedt og sukker end i danske produkter. F.eks. har den mælk jeg drikker derhjemme 0.5% fedt, mens den jeg drikker her har 2%. Skolemaden er lort (okay, deres nachos er gode), men jeg er for doven til at tage noget med hver dag. Til at opveje det har jeg idræt hver dag, så får nok sammenlagt mere motion end derhjemme. okay sidespor.

Så søndag var vi til den fødselsdag, og da vi kom hjem gik Chris ellers bare i gang med at dekorere HELE huset med julepynt (billeder kommer senere). Jeg åbnede min advents gave som min mor har sendt. Det var fandeme Pyrus – alletiders nisse! Blev SÅ lykkelig. Jeg har lige modtaget en pakkekalender fra min mor. Der var også slik hæhææ..
1.decembers gave var en skrabejulekalender. I dag var noget slik.
Nu går jeg ellers bare og ser frem til Christmas break.

Jeg får sværere og sværere ved at skrive dansk, så bær over med mig hvis noget af det ikke helt giver mening. Det er næsten nemmere at snakke engelsk end dansk nu. Jeg tænker også på engelsk for det meste. Og snakker med mig selv lol. 

Jeg har second thoughts om jeg vil på Esbjerg Gymnasium eller Rybners Gymnasium. Jeg er egentlig kommet ind på Rybners, men det er virkelig en svær beslutning.

Nå.. Mys<3

PS! Mens jeg sad og skrev det her i min US History class, prikkede Devon, ham jeg sidder ved siden af mig på skulderen og spurgte om jeg kendte bandet Volbeat. Jeg sagde ”Yes! It’s danish” og han var like ”Is it really?” DET VAR SÅ VILDT! Volbeat er kendt i Manistee, Michigan åbenbart. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar