søndag den 4. december 2011

Julestemning

Så er det rigtig ved at være jul, dog ingen sne endnu. Allerede søndag efter thanksgiving begyndte Chris at pynte op med julepynt. I dag har de så lige gjort juletræet færdigt. I går aftes var vi til til en parade ved navn "The Sleighbell Parade". Vi spiste på the boathouse sammen med nogen af Chris og Jerry's venner. Jeg er sikker på at stort set hele byen var downtown for at se paraden. Da jeg tilfældigvis gik udenfor for at ringe til Brandon, gik Maren forbi så jeg endte med at gå med hende ned til nogen andre fra skolen og se paraden. Efter det fandt jeg Brandon og vi tog hjem til ham og havde sleepover. 

Paraden


"We are living in a postcard" haha


klokkeorkester


Et andet orkester


Det store juletræ


Nate, Maren og mig. 


Paraden


Det var nok de største heste jeg i mit liv har set.


SAAAANTA



De store juletræer med lys




Juletræet

Min pakkekalender



Vore christmas stockings. 



Nisselandskab


Min chokoladejulekalender og min skrabekalender


Det går godt. Jeg har det godt. Kunne virkelig godt noget flæskesteg og brunede kartofler lige nu, men nu har jeg fået grødris, så nu skal der sgu laves risengrød. Kunne godt bruge noget mere ferie snart. 

Håber det går godt derhjemme, MEN jeg håber sgu også i får forstoppelse af alle de julefrokoster. Er så misundelig!

Mys mys<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar