mandag den 12. december 2011

Og så blev jeg syg.

Jeg er syg. Fucking øv. Det er pisse dårlig timing. Tog hjem torsdag fra skole fordi jeg havde feber og sådan. Håbede jeg ville blive rask til næste dag, men nej. Blev nød til at aflyse den pige sleepover, jeg ellers skulle have holdt, som jeg virkelig havde glædet mig til. Pisse træls. Så jeg har brugt hele min weekend hjemme... #€%&/(= - Og i dag, dags dato mandag d. 12, er jeg... ganske rigtig... stadig........ syg. Hvor er det lækkert.

Nå, men lidt spændende har weekenden da været. Chris har bagt julekager hele lørdag og det meste af søndag. Inklusiv pebernødder! Jajaja, de blev faktisk ganske gode. Det er nok en af mine ynglings julekager fra Danmark.


Lige inden de kommer i ovnen.


Dejlige lækre pebernødder. De blev lidt store, men det gør nu ikke så meget.


Bliver stadig altid overrasket over hvor venlige de fleste amerikanere er. Søndag tog mig og Chris ud til sådan en gavebutik som to ældre damer kører i deres fritid. De var simpelthen så elskværdige og spurgte ind til mig og hvordan jeg har det her og sådan. Rigtig dejlige mennesker. Søndag aften skrev jeg ellers en masse julekort til dem derhjemme. Og det var sådan nogenlunde min weekend.

Mys<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar