mandag den 27. februar 2012

Winter Carnival og Fødselsdag


Så er Winter Carnival ugen afsluttet. For to uger siden.. Bedre sent end aldrig. Og jeg har haft fødselsdag! Stay tuned. 

Det var ligesom Homecoming med dress-up days, assembly games, bannere, og til sidst en fest om lørdagen. Der var Mock Rock, som er et slags skit show, hvor alle fire klasser laver et hver. Selvom freshmen vandt (Hvilket vist nok aldrig er sket før), så synes jeg klart det var senior'ne der var bedst. 

Så lørdag omkring kl 2 tog jeg om til Marina og gjorde mig klar med Ali, Maggie, Marina, Brenna, Sarah og Emma. Vi ordende negle og ordende hår og alt det. Så ved 5 tiden tog vi og 10-15 andre hjem til Maggie for at tage billeder. Hun har nok det største hus jeg nogen sinde har set. Nå, men så efter det tog vi over på en restaurant og spiste. Så tog vi over på skolen og gjorde stort set det samme som til homecoming: Dansede. Eller ”grind”-ede. Det er sådan man danser her, og det er jeg ved at vænne mig til. Jeg synes stadig det er super akavet at danse uden alkohol, men man vænner sig jo til det. Da "festen" sluttede lidt i 12, tog en masse af os tøser hjem til Maggie og hyggede os. Mig og Marie var så smadrede at vi næsten faldt i søvn med det samme. 


Mig, Emma, Alyssa, Ali, Sarah og Marina



Tyla, Sarah og jeg.



Mig og Marie



Vores store gruppe hjemme ved Maggie. 



Sarah, Mig, Brenna og Marina. 



you know class when you see it!


Og SÅ blev det da min fødselsdag! 17 år du. Ja sådan kan det gå, når man ikke passer på. Jeg kan absolut intet som jeg ikke kunne før. Fucking fedt! Så den kommende weekend holder jeg fødselsdags fest. Uden alkohol :):):):) Føler mere at det er min 12 års fødselsdag, ikke min 17 års. Men sådan er det. Det skal nok blive sjovt alligevel. 


Min fantastiske peach melba fødselsdags kage<3333 Fuck den var dejlig. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar