søndag den 21. august 2011

Afskedsfest

Det er søndag og min afskedsfest er veloverstået. Jeg fik nogle rigtig fine gaver som var dejligt personlige<3
Det var ikke super sørgeligt fordi jeg ser halvdelen af gæsterne igen næste weekend til Kims fødselsdag, så "afskeden" gik lidt tabt. Men det var SUPER fedt og rigtig hyggeligt.
Pigerne fra min gamle klasse var så pisse "søde"at lave en bakke med 10 shots. Et shot for hver måned jeg er væk. Sødt. Gud jeg hader shots. Der var saltvand, gajol, vodashots og ad ad ad. Og cola og mælk. Cola-shot'et fik Malthe, for jeg drikker ikke cola. Jeg blev SÅ fuld efter det, men det dampede lidt af hen ad aftenen. Malthe gik overraskende hurtigt under og gik ind for at sove. skuffende. Mathias fra min gamle klasse blev også fulgt hjem, fordi han var så fuld han ikke kunne gå selv. Folk tog hjem sådan i løbet af aftenen/natten og kvart i tre var der kun en 7-8 stykker tilbage ud af omkring 30. Det tog omkring 20 minutter med kys og kram, før jeg havde fået "smidt" alle ud og kunne komme ind til Malthe. Alt i alt var det en rigtig vellykket fest. Tak for det<3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar