søndag den 7. august 2011

Rejseplan

Jeg vil lige fortælle lidt om min rejseplan... Det er jo spændende sådan noget


Jeg starter med at køre fra Esbjerg til København med mine forældre omkring kl. 3.00 om natten Tirsdag d. 30. August. Så skal jeg mødes med de andre Interstudies udvekslingsstudenter ved Cafe Globetrotterne 2 timer før afgang. Flyet letter kl. 9.05 fra Kastrup lufthavn til Newark i New York. Turen tager 8 timer og 55 minutter.......... Håber da jeg kommer til at sidde ved siden af en sød en. 
Så skal jeg være i New York på camp i 5 dage. Lørdag d. 3. September kl 13.59 letter flyet fra Newark til O'Hare i Chicago, hvor jeg skal mellemlande. Jeg lander kl. 15.14. Det er en kæmpe stor lufthavn og her er jeg altså, så vidt jeg ved, palle alene i verden. Jeg skal så videre kl 18.05, hvor jeg til sidst lander i Traverse City kl 20.00, hvor min skønne værtsfamilie forhåbentlig venter spændt på mig. Vi skal så køre i bil i knap halvanden time, for til sidst at ankomme til deres hus i Manistee. Jeg begynder lige så stille at glæde mig. 


Her er en mere systematisk gennemgang, for sådan noget kan jeg nu også godt lide.


30. Augus
Esbjerg - København, 3.00 - 6.00 med bil


Kastrup Lufthavn - Newark, New York, 9.05 - 11.55 med fly (Inden du tænker "wtf?" Så husk lige på tidsforskellen)


3. September
Newark, New York - O'Hare, Chicago, 13.59 - 15.14 med fly (Captain Obvious, much? Cykler da tit fra New York til Chicago..)


O'Hare, Chicago - Cherry Capital Air, Traverse City, 18.05 - 20.00 med fly.


Traverse City - Manistee, ukendt klokkeslet med bil. 


Jajajajaja det bliver en lang tur, såmænd. Men det går, jeg er cool. 


SIG TIL DE ANDRE 'JEG PÅ VEJ! 
http://www.youtube.com/watch?v=LGtth5BRnrc




Ingen kommentarer:

Send en kommentar