torsdag den 3. maj 2012

Usle pigebarn.

Så sidder man helt fredeligt torsdag morgen og kigger på sin facebook. Men hov! Hvad er det? En lille jaloux eks-kæreste som synes det kunne være morsomt at sprede løgne om at jeg har diverse kønssygdomme på internettet. Føler du dig sej nu? Du må have det meget bedre nu hvor folk kan se hvilken en "skanky thing" jeg er. Har du da ingen moral menneske? Det er satme da dårlig stil. Jeg begriber virkelig ikke hvordan man kan være så jaloux at man kan føle sig berettiget til at sprede et så alvorligt rygte om andre mennesker. Jeg har sådan set ikke gjort hende en skid. Jeg kan næsten ikke sætte ord på hvor usselt det er. Havde godt gættet at hun er ekstremt umoden, men at gå til så hårde ekstremer er lige godt groft. Jeg har aldrig oplevet noget lignede. Når jeg så prøver at tage den op på et niveau hvor jeg også kan være med, ved at skrive til hende privat at det var en meget ondskabsfuld og sølle ting at gøre, truer hun med at lægge vores samtale ud på internettet. Jamen du er da hjerteligt velkommen søde skat. Så kan folk da se hvilken dum kost du er. Lede sæk. Det går over min forstand hvordan man kan have så lidt indhold i sit liv. Find da på noget andet at give dig til end at genere mig. Må jeg foreslå et puslespil med 100 brikker? Det burde passe med dit intelligens niveau. Dumme gås. Men fint nok, spred du bare rygter om mig. Jeg har ikke tænkt dig at komme ned på dit niveau. Haha.. Du burde brændes på bålet din lede heks. Mens du allerede taler bag min ryg kan du jo kysse min røv mens du er deromme. Hav et fedt liv.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar