onsdag den 2. maj 2012

Når enden er god er alting godt


Jeg har ikke fået opdateret I laaaang tid, men jeg har haft rigtig travlt. Som jeg vist har nævnt spiller jeg tennis på skolens tennisteam. Jeg har kun omkring halvanden måned tilbage i USA. Det er en rigtig ambivalent følelse at skulle hjem. På den ene side bliver det rigtig at se alle dem derhjemme igen, spise noget mad man kender og elsker, og i det hele taget bare være i sit eget land og tale sit eget sprog. Det er samtidigt rigtig skræmmende, men spændende at skulle starte i gymnasiet. På den anden side bliver det vildt svært at sige farvel til alle mine venner og familie her. Jeg har helt sikkert haft mine op og nedture, men alt i alt har det været et godt år og jeg er glad for at jeg gjorde det. Anden halvdel af året var helt sikkert bedre end første halvdel. Alt var så nyt i starten og jeg følte mig slet ikke som mig selv. Det var virkelig overraskende at se hvor meget ens omgivelser dikterer hvordan man er som person. Et år som udvekslingsstudent er bestemt ikke for alle, men jeg tror helt sikkert at alle har godt af at blive kastet ud i noget helt nyt uden nogen kendte ansigter at vende sig mod. Jeg er egentlig rigtig stolt af mig selv over at jeg har klaret det her. Det er sgu ikke nemt at være væk hjemmefra i så lang tid og da slet ikke i et fremmed land, med et fremmed sprog og med fremmede mennesker. Jeg kender mange der ville have bukket under og taget hjem inden enden. Det her år har givet mig mere mod på nye udfordringer, som måske at bo i udlandet i et år og arbejde. Jeg har i hvert fald vist mig selv at jeg sagtens kunne hvis jeg ville.

Prom er kun et par dage væk nu. Min date er Jean-Paul som jeg har været gode venner med lige fra starten. Vi havde PE sammen sidste semester og var også i samme gruppe til homecoming. Det var blandt andre ham der gav mig kælenavnet Denmark. Vi tager til prom i en gruppe sammen med Madelynn, Michael, Nate, Ellen, og Abbie. Madelynn og Ellen kender jeg fra tennis, Michael kender jeg fra Little Shop, Nate er i mit semiar, og Abbie er TA i min ceramics klasse. Vi spiser alle sammen middag hos Madelynn. Så det skal nok blive godt.

Ellers er der under en måned til graduation. Efter graduation tager alle seniors til Grad bash som jeg også glæder mig rigtig meget til. Det er en slags fest (uden alkohol selvfølgelig :):)). Fuck jeg savner at være fuld. Bare en gang i mellem. Det bliver godt at komme hjem og blive fuld af to Somersby. Dejlig billigt. Jeg svaner min cykel og bus 5. Jeg savner min smukke, søde, dejlige hund. Glæder mig vildt til at se vores nye køkken. Savner min seng og min pude og dyne. Savner ikke dyre priser på alt! :(

Glæder mig rigtig meget til noget sommerhygge med alle jer derhjemme. Mys mys<3


Så er der tilfældige billeder


Alle os exchange students. Ja, vi er et par stykker.........



Mig og Juni foran Tennisbanerne 



Lækker lækker



Det er svært at være så god.......






Mig og min søde doubles partner Ali



Vi hygger i Seminar



J-pizzle und ich på bussen på vej til Mortan Salt



Mig og søde Kristyna



Hygger med mine katte<3 - Bennet



Boe<3



Min smukke bjørne lerkrukke!


Prang being Prang

Ingen kommentarer:

Send en kommentar