mandag den 7. november 2011

Jeg troede aldrig jeg skulle sige det her..

.. Men for fanden hvor jeg savner at cykle!
Jeg savner bare at kunne hoppe på min cykel og tage om til nogle venner. Jeg savner at cykle i skole. Jeg savner at jeg bare kan komme hjem når jeg vil, for hey, jeg cykler jo bare hjem. Jeg har ikke cyklet i over 2 måneder. Godt at man aldrig glemmer hvordan man gør! Man begynder at sætte pris på de små ting, såsom sin cykel, når de lige pludselig ikke er der mere. Jeg bliver kørt i skole hver dag, hvilket jeg da sætter pris på, men jeg ville nu aller helst bare cykle. Problemet er at vi bor ca. 10-11 km væk fra min skole, og at der er ikke rigtig er nogen cykelstier. André, den anden dansker på min skole, bor inde i byen, så han cykler i skole hver dag. Jeg er meget misundelig! Da vi snakkede om det sagde han, at alle på hans fodboldhold grinede af ham, når han kom cyklende på sin cykel med sin taske på ryggen haha. Så jer derhjemme, sæt pris på jeres cykler! Og Esbjergs dejlige stisystem<3

Ellers sker der ikke så meget..
Ian var hjemme den her weekend, så lørdag var vi til fødselsdagsfest hos en af hans venner. Kunne godt mærke at jeg var ene høne i hanegården, eller hvad man siger. Ved ikke hvordan jeg skal forklare det.. Man er virkelig noget specielt hvis man har bryster i det selskab haha.

Det er snart Thanksgiving. Nice. Or whatever. Jeg vrøvler bare nu. Så jeg tror vi stopper her.
Knus og kys og kram. Wow to omfavnelser, jeg er gavmild i dag. Send mere slik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar