lørdag den 5. november 2011

Halloween and Paranormal Activity

Sååå.. Det går godt. Sidste weekend var jeg til en halloweenfest. Vi var Brandon (min nye ynglings bøsse ven!), Randee, Destinee, Destinees kæreste Chad, Sarah, Sarahs kæreste Jack, og Sarahs bror Zach. Det var rigtig hyggeligt. De synes alle sammen det kunne være sjovt hvis vi klædte os ud som "sluts" så det gjorde vi. Mere eller mindre. Vi blev alle sammen og sov, så næste morgen tog Brandon, Randee og jeg ud og spiste morgenmad - Stadig i vores "slutty" kostumer. De gamle mænds ansigter var priceless da de så Brandon.


Mig, Brandon og Randee som spiser breadsticks. Og ja, Brandon har læbestift og netstrømper på.

Mig, Brandon, Randee, Sarah og Destinee. 

Jerry lavede det her græskar. Det skal forestille Medusa med slanger som hår og det.

I torsdags var der parent-teacher conferences. De sagde alle sammen at mine karakterer så fine ud og at mit engelsk er rigtig godt. Min engelsk lærer er endda begyndt at rette mine stile som de andre elevers, i stedet for at tage hensyn til sprog barriere som hun gør med de andre udvekslingsstudenter. 

I går aftes var jeg i biografen og se Paranormal Activity 3 sammen med Michael (min homecoming date), hans fætter Brian, Maren og Juni fra Norge. Jeg har ikke set to'eren, men den var rigtig god alligevel. 

Næste uge skulle jeg have startet på et nyt show, men instruktøren har sagt op, så det bliver ikke til noget. Og siden ingen af de sportsting man kan lave på skolen (Basketball, ski og dans) siger mig noget, har jeg besluttet mig for at tage klavertimer hver Torsdag. Så det håber jeg, at jeg får en masse ud af. 

Det tror jeg var alt for nu. Knus<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar