torsdag den 20. oktober 2011

Opening Night.

Så kom aftenen for premieren på Little Shop of Horrors. Der var næsten ingen fejl ud over nogle tekniske dumheder (Techies, shame on you!!!) Vi fik rigtig god respons og det har været rigtig sjovt. Dog vil jeg tilføje at jeg aldrig i mit liv har tænkt mig at bruge så meget tid på et stykke hvor jeg har sådan en lille rolle igen. Har brugt stortset hver eneste dag siden jeg kom på det show, selvom jeg kun er på scenen i måske 10 minutter i alt ud af et to timers show. Og ikke for at lyde pisse arrogant (which i'm going to now), men mit ego er alt alt for stort til sådan en lille rolle. Så hvis jeg beslutter mig for at audition for Arsenic and Old Lace som er i foråret, bliver det for en noget større rolle. 

Meeeeen det har været rigtig sjovt. Kan ikke vente til at SLAPPE AF fra på mandag! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar